Kızım çok az kullandı şehir dışında yaşadık bi süre dönüncede büyüdüğü için kullanamadı. Mama koymak için önünde aparatı var resimde çıkarmışım. İster sallanan ister sabit durabiliyo.3 pozisyonda oluyor tam yada ortada biraz sıkıntı vardı unuttum hangis valla ama duruyo yani sadece biraz aşağıda duruyo. Elden verebilirim çünkü kargoda zarar görebilir parçası çok fazla. İzmirde oturup ilgilenen yazabilir. 500 lira düşünüyorum.