gizemgvrcn
Ben senin kadar zayıflamadım ama, gerçekten de zayıflamamak için sürekli yemeye çalışıyorum, hamile kaldığım kilonun 2 kg altındayım çünkü.bebeğim 3 aylık. O kadar emzirmenin, uykusuzluk ve hareketliliğin içinde nasıl kilo verilmiyor , çözemedim. Bünye demek ki.