hilalce1 Gündüzleri eskisi gibi 2şer saat uyumuyor 15-20 dkda uyanıyor normal mi yada böyle olanlar var mıı anneler 😊
zeynepkanat Çok normal bizde 3 ay 20 günlüğüz kuş gibi en fazla yarım saat uyuyor neyse ki gece uykusu çok güzel
zezelik85 3,5 aylık bebeğim.doğduğundna beri gündüz uykusu yok diyebilirim daha yeni yeni gün içinde en fazla 1 saat uyumaya başladı. Gece de defalarca uyanıyor.
majko Aynı şekilde kucağımda emerken uyuyor ama yatağa koyayım hemen uyanıyor bende kolumda uyanana kadar bekliyorum o zaman bari uykusunu almış kalkıyor 4.ayda daha uzun uyur mu acaba 1-2aylıkken daha fazla uyuyordu işlerimi yapabiliyordum