Ygmrhn Bebeğim anne sütü ve mama alıyor sütüm yetersiz olduğu için yenidoğan döneminde kaka problemi yaşamadım 1 aylık olunca kaka yapamama sorunu başladı makat darlığı yok kabızda değil bu durumu yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz 1 aydır böyle
eslemselin Ygmrhn mama değiştir canım ben hipp kullanıyordum günde 2 defayı geçmemesine rağmen bebeğim çok zorlanarak kakasını yapıyordu kabız değildi bebelac gold geçtim Şuan yedikten 1-2 saat sonra kakasını yapıyor