Kızım 4 aylık doymadığı için mama+anne sütü ile gidiyorduk son zamanlarda iyice azaldı ağladı mama verdim peşine 3.4 gündür de iyice çekldi yutkunma sesi 2. 3 kere geliyo sonra bırakıp ağlıyor napıcam ya bana yardımcı olurmusunuz ağlıycam smdi üzgüntüden😔