Kızlar kanamam vardı 30. Gün de falan sona erdi sonra ev taşıyorduk ağır şeyler kaldırdım kahverengi renk tekrar geldi. Sonra 40 ım çıktı. Bı kaç gün gelmedi bugün tekrar koyu kırmızı kan geliyor. Regl mı oluyorum..yoksa hala sezeryan kaynaklı kanamamı anlamadım.. yumurtalıklarimda regl ağrısı falan yok…🥴 (İlişki henüz yaşanmadı ilişki sonrası kanama değil) ilişki yaşanabilir mi yoksa günah mı olur…