mgokkiliccx Dün post açmıştım kızlar bugün erken gebelik testi yaptım onda da yine aynı şekilde silik belli belirsiz bir çizgi çıktı kuruma çizgisi değil gibi 🥹 https://hizliresim.com/a170s6s
mgokkiliccx mrvelfada 3. Ve çok küçük iki tane bebeğim var umarım bir şeyler ters gidiyordur vücudumda o yüzden böyle çıkıyordur diyorum kötülük yaptığımı düşünüyorum
mgokkiliccx Ozooo ya aslında pek istediğim bir şey değil ama hayırlısı olsun ne diyim ki kan verince yazarım size 🥹
Melekgzldr mgokkiliccx Allah kolaylığını verir olmuş bi kere üzmeyin kendinizi benim kız 3 yaşında diğeri 6 aylık ultra korunmaya çalışıyorum olursa bende naparım bilmiyom