Hanımlar merhabalar bebeğim 50 günlük gece ve gündüz hiç uyumuyor ilk başlarda gaz sancısı var diyordum damla vs kullanım sonucunda sancılarıda azaldı yine aynı. Beşiğe koyuyorum 5 dk sonra uyanıyor. Ayakta kucakta da olsa 5 dk uyuyor sonra uyanıyor daha 1 defa bile derin uyuduğunu hatırlamıyorum. Karnı doyuyor çünkü günde 7-8 defa bez değiştiriyorum. Doğal olarak bende uykusuz kaldığım için çok huzursuzum çok çaresizim ne yapmalıyım bilmiyorum doktora gaz sancısı için gittiğimde genel kontrol yaptı sırtına boğazına vs baktı sağlıklı dedi ağlıyor dediğimde çocuktur ağlar diyo şimdi gidip söylesem çocuktur uyur uyanır der ama kimse benim halimden anlamıyor siz bana akıl verir misiniz benim bebeğim sizce neden derin uyumuyor ???