Bebeğim 3 ay 20 günlük ben odadan çıktığım an basıyor çığlığı ama doğduğundan beri böyleydi ve inan çok zorluyor sürekli benim kucağımda babasında bile durmaz ben yoksam uyumaz mamayı bile başkasından içmez hatta inanır mısınız mama bitiminde babası dahi gazını çıkaramaz inat eder ben kucağıma aldığım an gaz çıkarır yani çok zor