Esraerol-geldi hatırlayan olur belki doktora gitmiştim bir hafta önce doktor kese görmeyip dış gebelik demişti bugün özele gittim ve ikizlere hamile olduğumu öğrendim kalp atışlarını da duydum 😊
ElifDeniz21 Esraerol-geldi Çok sevindim adına kazasız belasız bir şekilde dünyaya gelsinler inşallah hayırlı evlatlar olsun inşallah 🥰
3kedili2bebekli Esraerol-geldi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin çok güzel bir sevgi ikiz bebek sevgisi 😍
Sienna Cok sevındım sen bır varmı dıye beklerken ikiser gelmiş darısı ısteyıpte hakkından gelıcek kişilere nasip etsın inşallah sag selamet kucagınıza alın ıkısıne 🥰
fatma___ Esraerol-geldi yaa böyle doktorları gebertesim geliyor banada biri öyle dedi üç gün boyunca ağlamıştım kese vardı bebek görünmüyordu ve daha erkendi çok ağlamıştım neyseki değildi bir hafta sonra görünmüştü. İkizler çok tatliş tebrikler sağlıkla doğsunlar 😍
prensveprensess_ Ya çok duygulandım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bende ikizlere hamile kalmak çok istiyorum rabbim hayırlısını nasip etsin herkese💞