Csipahi Arkadaşlar kızım 1 yaşında göz muayenesi yaptırmadık henüz devlet hastanesi ne gittiniz süreç Nasıl işliyor bilgilendirir misiniz
Sedaaa11 Csipahi bize 2.ayın bitiminde gel demişlerdi ben bu çarşamba götüreceğim göze devlet hastanesi bakalım