Kızlar merhaba 15 aylık oğlum var bexsero asi takvimi Ankara’daki doktorumuz 8 10 ve 15 aylık şekilde ayarlamisti tayinimiz çıkınca Batman’a geldik burdaki doktorda son dozun üzerinden 6 ay geçmesi gerekiyor diyor hangisine inanacagima şaşırdım sizler yaptirdiysaniz hangi aralıklarla yaptırdınız