Miraygamze55 Ben de 3 şubatta doğum yaptım 6 şubatta doktor kontrolüm vardı evden çıkmak için hazırlanırken eşim tvde görmüştü deprem haberini çok kötü bir gündü ailem mersinde onlar geceyi disarda geçirmişti ben gurbetteyim
bayankitapkurdu csds düştüğüm için çok zorlandım. Hareketleri normal olduğu ve sancım olmadığı için de doktora hemen gitmedim. 16sı muayene diye gittim beni yatırdılar. 17 si doğdu kızım. Çok şükür. Rabbim evlatlarımızı korusun 🤲🏻