bebitooo Kızlar garip bir soru ama ilk bebeğim o yüzden pek bilgim yok ek gıdaya geçince su vermem gerekiyor nasıl vericem yani marketen hazır su mu almam gerekiyor e bebek de olan bebek sularından mı ?
Artemiss_ bebitooo ben ebebekten bebek suyu almıştım ph değeri farkı var nukun sihirli bardağından içiriyordum bide küçük silikon bardağı vardı o şekilde her yemekten sonra verdim biraz biraz
cemreninannesi_ bebitooo ben de e bebekteki bebek sularından veriyordum normal içme suyu vereceksem kaynatıp ısınmasını bekliyordum bir süre öyle yaptım
civcivoz bebitooo ebebektekini direkt verebilirsiniz ama çok da önemli değil. Normal içme suyunu kaynatıp ılınınca da verebilirsinz
Hayat76 bebitooo ben hazır şu veriyorum normal markette olandan 30 ml 50 ml içiriyom daha henüz 5 buçuk aylık
moonla bebitooo bana doktorum kendi içtiğin sudan oda ısısında olacak şekilde ver demişti kaynatıp soğuyunca mineralleri kayboluyor dedi🤷🏻♀️