sezerckmom 50 günlük oğlum mama ile besleniyor 90cc vermeme ramen bir saat sonra çatlıyor ağlamaktan mama için napmaliyim kaç CC kaç saatte bir vermeliyim Bebelac Gold yiyor
Birdunyabircennetannesi sezerckmom Sma almanızı tavsiye ederim doyuruculuğu çok iyi 90 CC ve 50 günlük yani mamanın doyuruculuğu azdır Bide emin misiniz doymadığına Belkide gazı vardır gazdan ağlıyordur 5 tane çişli bez alıyorsanız doyuyordur
Maviim sezerckmom Bebelac için ben doyurucu olmadığını bir başkasından daha duydum bence mamayı değiştirin SMA çok iyi zaten Bebelac’da sağlıksız maddeler bulundu o yüzden fiyatı diğerlerine göre daha uygun içinde yoğun şeker varmış
Prensesin_Annesi_ sezerckmom Bence açlıktan değildir gazdandır bebeğim 3 aylık bizde tek mamaya döndük ve 120 cc daha yeni cıktık bol bol gaz masajı yapın gazı oldupunda bebekler mama yediklerinde yada meme emdiklerinde rahatlıycaklarını sanıyolarmıs ama halbuki daha cok gaz birikiyor 🤦🏼♀️
zeynepkanat Golden goat öneririm biz smayı kullandık fakat içerisinde nişasta olmadığı için tok tutmuyor şu an golden goat kullanıyoruz memnunum
zeynepkanat Ayrıca gazlı bebekler için önerilen bi mama golden goat gaz ve kabızlık yapmıyoe aksine varsa eğer gaz ve kabızlık sorununu kökten çözüyor
Prensesin_Annesi_ sezerckmom Şöyle deneyin isterseniz her beslenmeden önce masaj yapın gazı varsa cıkarsın her beslenme sonrasıda masaj yapın gazını cıkarsın bakın o zamanda bu şekilde aglamaları oluyor mu