Merhaba kızlar, hiç bir bilgim yok o yüzden lütfen bana anlatırken safa anlatır gibi anlatın 😄 Ben çalışmıyorum doğuma yakın ayrıldim. Şuan kızım 18 aylık 2 yaşına grlince işe başlamak istiyorum tekrar. Çocukla nasıl olacak çalışan anneler bana bir akıl verirse sevinirim. Yuvaya mi gidiyor kreş mi bakici mi? Ücretleri nedir saatleri uyuyor mu? Kayinvalidem bakabilir ama aynı şehirde çok uzak, benim annem desen o da çalıyor. Biraz daha büyümesini beklemek istemiyorum . hem maddi olarak tek maaş ne yazikki günümüz şartında zor yetiyor bir de hep çalışan birisi için ev hayatı ne zordur bilirsiniz. Vaktinizi ayridiginiz için şimdiden teşekkürler 🥰