Merhaba anneler, bebeğim 3 ay 25 günlük, diş ağrıları başladı sanırım belirtiler onu gösteriyor. Eli sürekli ağzında ya da kulağında. Kulağını çekiyor, kaşıyor vs. Diş belirtilerinde bu varmış ama bazen o kadar çok yapıyor ki bi KBB ya da kendi doktoruna götüreyim mi diye düşünüyorum. Tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻🌸