Bebeğim sürekli emmek istiyor sürekli aranıyor doyduğuna eminim çünkü süt geliyor bir de mama içiriyorum sarılıktan dolayı hem de 3 saati geçmeyecek şekşlde 2 ölçek veriyorum. Sürekli aranıyor uykuya direniyor hep memede olmak istiyor kafayı yicem normal mi bu durum? Bu arada bugün 10 günlük oldu🙏🏻