gokcekus61 Arkadaşlar benim bebeğim iki memeyide aynı emmiyor sanki birini lıkır lıkır emerken diğerini çok çekiyor bu normal birşeymi acaba
kucukmucizemsin3587 gokcekus61 valla bacım benimkide aynı sekiz aylık oldu sol memeyi emmeyi hâlâ sevmiyor göğsümun biri büyük biri küçük dikkatlice bakinca belli oluyor sol taraf süt daha geç doluyor sağ on kez emse bile hemen doluyor kendi kendine sütü azalttı
momyboy gokcekus61 bende aynı canım ikisini de aynı emmesine rağmen biri diğerinden daha fazla süt doluyor büyüklükleri de farklı bu sebeple 🤦🏻♀️🤷♀️
churchil gokcekus61 farklı olabilir tabi benim kızım da bi memeyi zor emer sevmez pek diğerinden de ayrılmak istemiyo 🤷