rivrivyapma Tek başımayım çok ağlıyor sürekli el kol ittiriyor yeterince yıkayamıyorum tek başınıza nasıl yıkıyorsunuz kolay bi yok var mı
Melike_ikra İlk başta serum fizyolajik suyu burnuna sıkıyorum biraz bekliyorum sonra otri bebenin hortumuyla çekiyorum 5-10 saniye falan sürüyor. Çok kolay bence deneyin