Kızlar 3 ay 5 günlük bebeğim var, akşam 12 gibi uyuyor sabah 7 de ben uyandırıyorum. Karnını doyuruyorum tekrar uyuyo, 11 de uyanıyor kendisi. Gündüz gün içerisinde de uyuyor bazen. Ya sizce bu kadar uyuması normal mi 😒 şimdi bana diyeceksiniz ki ne güzel uyuyor daha ne istiyorsun ama işte ana yüreği 😂