Merhabalar 💕
Oğlum 20 aylık. Doğduğundan beri benden başkasında durmayan bir bebekti kolik olduğu için sadece mememde susardı yani benden başka kimsede durmadığı için kimsenin yardımı olmadı eşim dahil. Haliyle bana çok düşkün bir bebek oldu.
Ailelerimize de düşkündür sever oynar vakit geçirir ama benim olduğum bi ortam varsa.
Yani şöyle ki 1 dakika beni göremezse anne diye ağlama krizlerine giriyor. Salondan mutfağa gidemiyorum bensiz asla kapıdan sokağa dahi çıkmıyor.
Bu durum son 4-5 aydır daha baskın olmaya başladı önceden anneme ya da kayınvalideme bi saatte olsa bırakabilirdim şu an imkansız.
Tabi ki güzel bir durum fakat özel işlerimi halledecek zamanım yok. Ben yanında olmayınca yemek yemez uyumaz.
Bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı?