Kızlar 1 ay sonra ikinci doğumum olacak kızım 3 yaşına da yeni girecek eşim 3 yıl boyunca 6 ay yanımda olmayacak işi gereği her sene 6 ay eşimsiz 2 çocukla ne yapacağım zaten diğeri doğmadan korkularım var birinden birini ihmal mi ederim kardeşi doğunca psikolojisi bozulacak mı diye ha birde 3 yaş sendromu mudur nedir canı sağ olsun ama karakteri değişti herşey üst üste geliyor gibi