Gonuel fizikcianne ya canım bunu senin ayarlaman lazım her bez farklı oluyor sonuçta. Ben yurt dışında yaşıyorum Pampers kullanıyordum 2 numara. Ama başka marka denediğimde 3 numara takıyordum. Dediğim gibi değişiyor.
inci86 fizikcianne aynıyız sizinle bizde 2 ay 4 günlüğüz 🌸MaşaAllah kilosuna biz 3800 dük geçen hafta 🥹Normal dedi ama işte biraz daha alabilirdi.İnşaAllah bu hafta almıştır baya 🥹
ikibaloglanannesi 2 aylık iken 2 numara kullanmıştık 3 aylık iken 3 noya geçtik 5 aylık iken 4 numaraya 7 aylık iken 5 noya geçtik şu an 11 aylık 6 noya geçeceğiz yaşından sonra. Kullandığım bez pure baby, sleepy gece uyurken de agu baby kullanıyorum.
inci86 Bilgebebek 2830 gram doğdu.Normal dedi ama sınırda dedi yani.Hemen mama vermedi.On gün sonra tekrar gidicez o zaman duruma göre bakacağız dedi
Buseugurlu inci86 sütünüze biraz takviye almaya çalışırsanız iyi olabilir ☺️ bestlak damla, promalt e bebekte alkolsüz malt içicek diye geçiyo mavisi ben çok ama çok memnundum. Üzüm hoşafı yapıp içebilirseniz sizin içinde çok iyi olur. Bide bebeğiniz ne zaman emmek isterse emziriniz saatini beklemeyiniz 🤗
inci86 Buseugurlu İçiyorum hoşaf falan .Doktorda öyle dedi istedikçe emzir diye .Ama sağlık ocağında ki hemşire de 2 saatte olursa daha kaliteli olur dedi bende arada öyle yapıyorum istemedikçe
Buseugurlu inci86 istemediği zaman 2 saatte bir verebilirsiniz ama sürenizin dolmasını beklemeyin ne zaman isterse verin isterse yarım saat sonra emsin genede emzirin bu daha önemli çünkü.