Elfkaraks valla benim kızım 9 aylıkken biraz biraz yemeye başladı şuan 10.ayına girecek iştahı yine azaldı şöyle bi 10 gün felan güzel yedi yok yine yemiyor ne yoğurt yer ne meyve ne çorba sanırım diş çıkaracak, mama içtiği için kilosu iyi ama ek gıda yemeyince üzülüyorum inatlaşmakda istemiyorum yemiyor çünkü napıyımnya ağzını kapatıyo ya kaşığa vuruyo sanırım tüm dişler çıkana kadar böyle olcak zor bi süreç