KraliceEsra dondurucudan dolabın alt tarafına alıp çözdürdüğünüz et tavuk balık ne olursa aynı gün tüketmelisiniz çözüldüğü gibi yani dün akşam dolabın aşağısına koydunuz gece çözüldü ertesi gün pişirilmeli et balık o kadar değil ama tavuk daha tehlikeli daha hızlı bakteri üretiyor diye biliyorum