Deletedmom_297 Kızlar komşumun bebeği rahatsız ateşi de var az ıhlamur yaptım 2 3 çay kaşığı versem olur mu? Demleme ama dogadannnn bpgazları dolu öksürüyor başka ne yapabiliriz acil
37inci Deletedmom_297 ben 3 aylıkken 30 cc verdim bişi olmadi kendim pazardan aldim kaynattim verdim grini gecti 3 gün verdim pes pese ara sira gene verıyorum oglum suan 5 aylık
Thanim Deletedmom_297 demleme olmasaydı verin derdim doktorumuz 4.5 aylıkken bize ıhlamur verebilirsiniz demişti komşunuza falan sorun bence belki ıhlamurları vardır
Rabiaucler Deletedmom_297 canım aktardan alsanız daha sağlıklı sanki bende bebeğim 3 aylıkken hasta idi içirmiştim bişey olmadı ilaçtan daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum
Deletedmom_297 Rabiaucler cnm uzak çıkamıyoruz bendedeee demleme var kararsız kaldım verip vermemekle