nrtn1234 Oğlum 6 aylık. Aptamil 2 numaraya başladık yeni, ama 2 haftasır yaklaşık sürekli acıkıyor 5 ölçü içiyor her seferinde 6 ölçü versem mutlaka kalıyor 1 ölçüsü, fakat saat başı acıkıyor. Normal mi yoksa mamayı değiştirmem mi laZım ??
nilveannesi nrtn1234 aptamil aslında en doyurucularsan biri. Gaz yapmıyor olsa biz de onu kullanırdık . Hipp e geçtik biz de hipp te doymuyoruz
nrtn1234 nilveannesi gaz problemi yaşamadık ama anlamadım herkes çok doyurucu yaZıyor da bize yaramadı