Arirang Kızlar merhaba, bebeğim 6 aylık. Ek gıdaya başlamak için mama sandalyesinde oturması gerekiyor. Şöyle ki bebeğim mama sandalyesinde oturabiliyor ama arkasını yaslandığında durabiliyor. Eğer yaslanmazsa devriliyor. Bu durumda bebeğim hazır mı kızlar?
neolmusyaani Arirang benim bebegim de böyle ayı da ayni başladık biz. Çünkü tam oturmasını beklersek ne zman olduğu belli degil
Arirang Damlanurrr Çok fazla ilgili değil ama karşısında göstererek kendim yiyorum biraz biraz öğrendi gibi