Merhaba güzel anneler .. hepinizin duasına ihtiyacım var .. 17 ocak’ta dogum yaptım . Çocugum suan 3 gündür küvezde . Doğum belirtilerim olmamasına rağmen doğuma zorlandım , zorlu dogum sonrasında çocugumu kucagıma bıle alamadan ypgun bakıma küveze aldılar . Cigerlerınde sorun var solunum sıkıntısı yasıyor denıldı . Bir kez ilk kez gördüğümde agzından köpük geliyordu cigerlerini temizliyor denildi . Sürekli solunum cıhazı takılıp cıkarılıyormus . İlk kez dün kucağıma alabıldım . Ertesi gün emzik vermişlerdi oğluma bu durumu yaşayan varmı ? Varsa kaç gunde taburcu oldunuz endişe etmelimiyim bilmiyorum . Ağlamaktan sütümde gelmiyor . 3 gündğr hayatımın en kötü günlerini geçiriyorum . Hepınızın desteğine ihtiyacım var 🤲🤲 rabbim hiç bir annenın kucagını boş bırakmasın . Onu prda bırakıp eve gitmek cok zor