asmerik23 Kızlar 2 aylık bebeklerim var beni emmiyorlar sütümü sağarak veriyorum Bir hafta önce hastalandım ve Kayınvalidem Yardıma geldi ve sen git yat ben bakarım dedi ve ben 7 saat kesintisiz uyumuşum bu 7 saat süresinde süt sağmadığım için Tek göğsüm ağrıyla uyandım sonra süt sağdım acısı geçmedi Sonra işte duşlar sıcak su torbası falan göğsümdeki şişlik 2 gün geçmedi sık sık sağmaya çalıştım ama diğer göğsümde bir şey yok şu an tek Göğsümden 90 CC diğer göğsünden de 30 CC süt çıkıyor 3 saatlik sağımda şu an saatken acıyor ama biz sertlik bir şişlik yok ama sağarken acıyor sanki süt kesilecekmiş de son demlerini yaşıyormuş gibi Ne yapabilirim ben bu göğsümde sütü geri nasıl arttırabilirim ikiz bebeklerim var ve biberona alıştılar beni emmiyorlar o göğsümü almaya çalışıyorum almıyorlar
alin12_ asmerik23 22 günlük anneyim.dogumdan iki gün sonra mastit oldum.hemde öyle böyle mastit 🥺koltukaltlarimda yumurta kadar bezeler oluştu.bebegim göğüslerim taş gibi olduğu için ememedi.hastanede el ile sagmaya çalıştılar.o kdr süt fazlaydı ki sagilmadi.en son e bebekten ikili pompa aldım.aglaya ağlaya sagdim.lahana yaprağı bana fayda etti.lahanayi oklava ile ezip içindeki kükürt dışarı çıkıyor.iki göğsüme de sardım.iki güne şişlik indi.sutum azaldı.sagarak cogalttim.simdi lacmix diye bı vitamin kullanıyorum tavsiye ederim.birini emzirirken diğer göğüsten sadece kaseye damlayan süt miktarı 60 CC falan.bu Sadece damlayan.lacmix i doktorum önerdi.sizde doktorunuza danisabilirsiniz
asmerik23 Lansinoh süt sağma makinesini kullanıyorum çift başlıklı ikisini aynı anda sayıyorum ve bu zamana kadar eşit çıkıyordu mememde süt bu mastitten sonra biri 100 biri 30 biri 120 diğeri 40 çıkıyor
Mai Emmiyorlarsa normal periyodunuzdan daha sık sağın, sıcak su uyguslaması yapın bi süre sonra toparlıyor, başta az geliyor ama stresyapmazsanız kesilmez ve toparlar. Benim iki göğsümde birden mastit olmuştu ordan biliyorum.
asmerik23 alin12_ peki sutunuz nasil artti genetik mi ikiz bebeklerim var ve yetmiyor. Emmedikleri icin sagdigim kadar icebiliyorlar arti mama. Var mi onerebileceginiz bisey bu arada masallah sutunuze😊
alin12_ asmerik23 lacmix vitamin ile arttı.birde nurse harveys in mom ma adlı surubunu kullandım.doktorum önerdi ikisini de.genetik değil ilk kızımda 3 ay emzirebildim.hicbir vitamin kullanmadığım için stres ve uykusuzlukta eklenince kesilmişti sütüm.suan günde sadece bir öğün yemek yiyebiliyorum.kizim kucagimdan hiçbir şekilde inmiyor.hep ağlıyor.o yüzden vitamin önerdi doktorum.yiyebildigim ayriyetten tek şey tahin helvası ☺️
alin12_ asmerik23 birde kesinlikle her agladiginda emzirmek gerekiyor.emzirmek süt uretimini arttırıyor.sizde bol bol sağabilirsiniz.ben mastit olduğumda yarım saatte bir sagmistim.20 CC çıktıktan sonra hiçbir şekilde süt gelmiyordu.o zamanlar hep sagarak arttirdim.en son da bir haftadır vitamin kullanıyorum ☺️