Kızlar depremden sonra evimizde çok fazla derin olan çatlaklar oluştu sıvalar dökülüyor hep ve kiracıyız eşim de boyatmak istemiyor çıkıcaz zatwn diyor ev almıştık ancak içindeki kiracıyı çıkartamadık hala mahkemeyi bekliyoruz belli ki uzun sürecek yapalım evimize bişiler diyorum içime sinsin çok kötü görünüyor ev diyorum para harcayamam elin evine diyo kaynanam da oğluna destek veriyor napıcaksın otur böyle ben ne evlerde oturdum falan diyor iyice sinir ediyor beni sizce kendi imkanlarımla ya da çok az bir masrafla o çatlak görünümleri nasıl kapatabilirim ?
Sarmaşık falan düşündüm ama yetmez sanırım birde çok pahalılar başka önerisi olan var mı ? Teşekkürler şimdiden