dinarae Bebeyim 4 aylık. İki gün once 37.1-37.5 ateşi vardır. Akşama geçti. Oksurtuyor hepşiriyor zaman zaman, burnuda tutuluyor. Acile gitdik eve yolladılar. Ciyerlerini dinlediler ve bi şey yok dediler. Acaba diş çıkarta bilirmi ?