1 aylıktan falan başlamıştı burun tıkanıklığı hep açtık hatta yara olmuştu burnu. Bugün sabaha karşı hırıltı oldu sabah getirdik akciğer filmi ve kanları iyi ama doktorlar gözlemimiz iyi değil dedi bekliyoruz acilde yatış olabilir dediler. 2 buçuk ve 4 buçuk yaş çocuklarımı komşuya bırakıp geldik şimdi eşim eve annemi götürcek ama titriyor ellerim ağlıyorum çocuklarıma bakılması çok zor annem kalamaz her gün git gel yapar gece gündüz naparlar nasıl olur kafayı yicem. Nolur dua edin iyi olup eve gidelim