Kızlar bebegim 36 günlük, dogduktan bir süre sonra gaz sancısı basladı ve su an 7/24 ıkınıyor. Özellikle geceleri yatagına bırakıyorum ıkınıp aglamaya basliyor ama kucagıma alınca da bıcak gibi kesiliyor. Gaz damlası surubu falan hrr seyi de kullanıyoruz. Mecburen geceleri kolumun altına yastıklardan bir güvenlik seti oluşturup oglum kucagımdayken dik oturur pozisyonda uyuyorum. Aynı sorunu yaşayanlar var mı acaba ??