Kızlar dün oğlum 2. Ay aşısını oldu. Akşam üzeri ateslenir gibi oldu. Bir çay kaşığı calpol verdim. Ama dünden beri emdiği anne sütünü hep kustu. İnternetten baktım kusmada bir yan etkiymiş. Başına böyle bişey gelen oldu mu? Sonra zaten ateşlenmedi hiç.