Merhaba biz 15 aydır çoklu besin alerjisiyle savaşıyoruz. Süt harici tüm alerjilerimiz devam ediyor. kanda çıkan son testimize göre tavuk alerjimiz yoktu bu sebeple emin olmak için doktorumuz tavuk yüklemesi yaptı herhangi bir belirti olmadı bizim belirtimiz bağırsak tepkili oluyor mukuslu kanlı kaka.
Sorum şu tavuk yiyince evet bir sıkıntı olmuyor ama kızım geceleri ekstra huzursuz oluyor bu da tek başına bir belirti olabilir mi bilgisi olanlar bilgilendirsin beni lütfen doktor randevumuza kadar