Snp57asel sizin çocuğunuz siz bilirsiniz tabi en iyisini ama tv lütfen çok küçük yaşlarda göstermeyn ne telefon ne tablet ne de tv . Allah korusun otizm oluyorlar . Bizim ev sahinin torunu konuşması gecikti 3-4 yaşına geldiğinde . Hiç kelimesi yok , sesleniyorlar cevap vermiyor vs. Doktora götürdüler otizm teşhisi koydular var sebebinin tv, tablet, televizyona çok küçük yaşlardan beri baktığından dolayı olduğunu söyledi . Şimdi her ay 60-70 bin lira masrafları var doktorlara , rehabilitasyon merkezlerine 😢 Allah korusun .