Beyza1122 çok geçmiş olsun.
Benim bebeğim de 7 aylık , 2 ocaktan bu yana hasta bronşiolit oldu evde hava ve antibiyotik kullanmamıza rağmen ciğerlere indi 3 gün hastanede kaldık bu yüzden. Yine hava yoluyla ilaç aldı , damardan serum aldı. Birkaç gündür hastalığı farklı seyrediyordu götürdük varyasyona uğramış hastalığı ikincisini yaşıyor denildi. Yine ilaçlarımıza devam ettik , dünden beri çok daha iyi şükür.
Allahım tez zamanda sağlık versin size de 🙏