Kızlar ben emzirmeye başladığımda beri yaklaşık bi dokuz ay ara sıra gece emzirmeye kalktığımda bir ateş basıyor elim ayağım tutmuyor çok kötü hissediyorum kendimi bebeği zor yerine bırakıyorum ilk defa bu gece iki kere oldu sabah olduğunda telrar emziriyordum yine ateş bastı bi baktım yüzüm bembeyaz zor yatağa yattım bu sefer uzun sürdü hala daha her yerim ağrıyor bacaklarım ve sırtlarıma ağrılar giriyor hiç başına gelen var mı ya yoksa ben mi anormalim