Merhaba biz 6. Ayımızı doldurmak üzereyiz bu zamana kadar halen devam eden meme reddimiz hiç bitmedi ara ara emse de halen devam ediyor haliyle başlarda sağım yaparak doyuyorduk emmemiz azaldıkça sütümünde azalması ile mama takviyesi yapmaya başladım, hiç bir zaman biberon kullanmadım katatel ile memeye yerleştirip besledim ama büyüdükçe bu çok zorlaşmaya başladı emzik yanından katateli vermeye başladım iki aydır da öyle besledim halrn biberon vermedim sırf biraz da olsa memeyi emdiği için biraz daha anne sütü alabilsin diye ama artık gece beslenmelerinde çok zorlanıyorum katatel ile emmemeye başladı dili ile emziği itmeye başladı biberona geçmeyi istemiyorum meme reddimiz daha fazla olacağını düşünüyorum başlamalımıyım? Ne önerebilirsiniz bana …. :)(