celenku Günaydın güzel anneler bebeğimin 4.ay aşısı yapıldı ve bu muayenede sağlık ocağın da Demir vitamini verildi. Sizler Sağlık ocağından verilen vitaminleri mi kullandınız, yoksa özelmi aldınız öğrenebilirmiyim. Bizim ilacın adı “vegaferon”
Buglem_ Patik alerjide ne gibi belirtiler oldu sağlık ocağından verilen bizede alerji yaptı kanlı kaka oldu saglik ocağındaki doktorumuz farklı marka önerdi fakat benimde demir ilaçlarına alerjim olduğu için hastanedeki doktorumuz 9.aya kadr kullanmamamizi 9.ayda test yaptıktan sonra gerekli ise başlayalım ddi
Beratim17 celenku ben ocean kullanıyordum ama bebeğimin kan değerleri çok düşük çıktı onu bırakıp sağlık ocağının verdiğine geçeceğim o kan değerlerine iyi geliyormuş diye duydum inşallah bize de iyi gelir
Sym25__ Beratim17 bebeğiniz ne kadarlık? Bızımde bır yaşında demır eksikliğimız cıktı ben ozel takvıye kullanmak istediğimi söyledim dr ılla ferrum kullan bu duzeltır dedı 3 ay kullandık hiçbir ıse yaramadı üstelik çocuğuma içeriği kotu bır ilacı vermekle kaldım . sımdı Bestirona gectık. Yanı o sağlık ocaklarının verdıklerı ıyı geliyor dıye bı sey yok bence ınanmayın tedaviye temiz ıcerıklı bır takvıye ıle başlayın
1Pcoslu_anne Beratim17 bizde ocean kullanıyoruz bizimde degerlerimiz düşük çıktı doktorumuz dozunu artırdı inşallah yükselir
Beratim17 nihaltapanilgun doktora gideceğim hangisini onerirse ama.bestiron iyi diye duydum kaç damla veriyorsunuz kaç aylik
Tugbakkzn celenku ferrum kullanıyorum ben çocuk doktoru vermişti ayriyeten içerigi en temiz kan ilaclarından. Birde yan etkisini görmedim
fatmaclk629_ Tugbakkzn bizde iki gündür onu kullanıyoruz bebeğimin kakasında ayriyetten siyah kaka vardı normalmi acaba
LadyGaddar Tugbakkzn peki kaka rengi degistimi,bizde o ilaca başladık kaka rengi yeşile yakın köyü Bi renk oldu
Tugbakkzn fatmaclk629_ sadece ferrum değil bütün demir ilaçlarını kullananlarda olur renk değişimi normal birşey
whiteblack Ben sağlık ocağın verdiğini kullandım bi sorunda yaşamadım artık bıraktırdı değerleri iyi diye 🧿
Ozra celenku benim doktorum bestiron önermişti sağlık ocağının verdiğinin çok masum olmadığını söyledi 1 yaşına kadar onu kullandık demir değeri iyi olduğu için kestik 1 yaştan sonra
Cinar_bebek05 celenku onun içeriği temiz değil. Dişlerde leke bıraktığını söyledi doktorum. Ben bestiron kullandım ama kabızlık yaptı. Suan sidefere geçtik memnunum.