ceylan34 emelsahing ya konuyla alakasız ama ikizleri nasıl emziriyorsunuz mesela ikiside aç diyelim nasıl doyuruyorsunuz? Allah yardımcınız olsun.
emelsahing ceylan34 birini emziriyorum diğerini biri oyalıyor yada mama veriyorum aynı anda yapamıyorum çok zor oluyor tutmadı yafa birinin yardımcı olması lazim
Betulee emelsahing suan tek bakıyoru ilk 3 ay annem ve kaynanam sürekli yanımdaydı bebekler emekleyene kadarda haftada 2 gün dinlenmek için kaynanama kalmaya gittik yoksa bende başta tek bakamadım ama emekledikten sonra baya kolaylaştı
emelsahing Betulee bende ,4 ay oldular hala yanliz.kalmadim ve yanlız kalınca napcam bilmiyorum. Tek ikizlerim olsa bir şekilde bakarım ama 4 yaşında kızım var o daha çok zorluyor beni. İkizlerle ilgilenirken o aç kalıyor oyun oynamak istiyor falan ona çok üzülüyorum 🥺
emelsahing bisorunmuvar kızımda yapamadım işte gene yani şu an 4 yaşında Allah ne verdiyse büyüdü bir şekilde ama ikizlere ayak uydurmak için evden hiç cikmamam lazım düzen oluşturmak için. 😩Gerçekten çok zor
elaali Ben ikinci haftadan beri tek bakıyorum anneler, bir haftadır bizdede uyku problemi var uykuya dalamama gibi artık uzun kısa uykuları geçiyorum yeterki uyusunlar :( atakları gazları uykuları derken diş başlayacak sanırım