Arkadaşlar bebeğim çok gazlı bir bebek 6 aylık oldu ve ek gıda için tadımlara başlayacağız. Gazını kendi çıkarabiliyor ama gece gaz sancısı girdiği için çok sık uyanıyor. Ben kendim rezene çayı içiyorum bebeğine de içirenler varmış. Dün kontrol vardı ve aklımdan çıkmış sormayı unuttum doktora. Doktoruna danışıp bebeğine rezene içirenler var mı acaba faydasını görüyor musunuz?