Bebeğimde bi kaç haftadır yüzünde oluşan kızarıklar var bu kızarıklar uyurken olmuyor uyandığında oluşuyor banyo yaptırdıktan sonra oluyor gün içinde kaybolup tekrar çıkıyor doktora sordum ama dünyaya adapte olmaya çalışıyor ciğerleri tam gelişemediği için dedi ama bazen çok fazla çıkıyor fotoğraftakinden daha yoğun oluyor sadece yüz bölgesinde oluyor bu arada başına gelen oldu mu acaba bizim gibi kesinlikle öpmüyoruz
 