berros23 Bebeğimin son 2 aydır kilo alımı çok azaldı bu ay durdu gibi bisey 5 bucuk aylık 5.600 kg 61 cm bu mamayı verdi doktor kullanan var mı kilo aldırdı mı bebeğinize günde kaç kere verdiniz??
Aysimdundar berros23 bizimde öyle bu ay çok az almış ama benim bebeğim biveron almıyor devam sütüde içiremiyorum daha öncede denemiştim kaşıkla şırıngayla filann. Kaşık maması başladık daha tartılmadı ama kilo alımı iyi gibi duruyor
berros23 Aysimdundar Bizimki de almıyor biberon 3 farklı mama denedim kaşıkla şırıngayla ben de ama yok almıyor hangi kaşık mamayı veriyorsunuz acaba ve inşallah alırlar kilo çok yıpratıcı bir süreç meme reddiyle başladı bizim buralara kadar geldi çok iştahsız
berros23 goktugharun içmedi maalesef ve içende çok bebek duymadım belki tek tük vardır ben yoğurduna falan koydum 1 ay yoğurtlarında yemeklerinde içti biraz kilo aldı sonra onu da içmedi hala kilo problemimiz var ama tahlilleri temiz çok şükür alışıyorsunuz belli zamandan sonra yine takıyorum tabi ama daha az