7 ay 17 günlüğüz 6 ayından beri kilo almıyor bebeğim başına gelen oldu mu merak ediyorum çok kafaya takmaya başladım sütüm de mi yaramıyor artk normlde 6. Ayımıza kadr kilo alımı gayet iyydi ek gıdaya basladk gayet hevesliydi iyi de gdyrduk tadimlarda ne yazkki hasta olduk evce minigimde malesef 😞 antibiyotik kullndik baslammzla hicbirseyi kabul etmedi antbytk kizimda travma etksi yartti zorla icrdm mecburen yeri geldi memeye karşı da istekli olmadı ek gıdayı ise tamamen reddetti 6 aylkkn 7,5 kilo idi 7 . Ayda tarttgmda sadece 50 Gr aldı iki hafta daha geçti üstüne bugün tarttim sonuç yine aynı 7550 Gr ek gidayi hala gönüllü tadmiyor bazen agzni aciyor 😞benim anlayamadıgim hadi ek gıda kabl etmyr ama emiyor normlde yarayan sütum nerdeyse iki ay olacak nasıl hiç kilo aldrmaz en azndan ayda 450 Gr almasada bı 200/300 Gr almalı diye düşünüyorum 😢 ne dersiniz normal mi bu durum?