Kızlar lütfen başına böyle bişey gelen varsa yazsın, benim kızım çok sık boğaz enfeksiyonu geçiren bir çocuk 1 ay önce öyle oldu serum takıldı ilaç verildi ve düzeldi 1 hafta sonra yine ateşi çıkıyordu çok iştahsız Dı bişey yemiyordu günden güne kötü olmaya başladı ishali de başlayınca götürdük hastaneye serum takıldı yine 3 tane tahliller yaptık herşeye baktırdık ama sadece soğuk algınlığı çıktı iyi huylu dedi doktor ilaçlar yazdı yine eve geldik fakat kızım yine aynı bitkin halsiz hiç bişey yemememeye devam ettik 2 gün sonra tekrar gitti bu sefer farklı bşr doktor tarafından tekrar serumlar takıldı ilaçlar verildi diğer gün kızım yine kusmaya devam etti sadece sıvı vermeme rağmen, tekrar gittik 2 iğne ve damla verdi bunu 2 gün vurdur eğer ona rağmen kusması devam ederse getir yatış yapıcaz dediler ve kızım yine bu saatte öksürerek kalktı kustu artık midesi bomboş ve sanırım küçüldü hiç bişey kabul etmiyor, kızım gözümün önünde eridi baktıkça içim yanıyor ne oyuncaklarına bakıyor ne bir yaramazlığı var ki kızım yerinde durmayan bir çocuk 1 buçuk yaşında daha, hep halsiz uzanıyor uyuyor hiç bişey yemeden sadece bir kaç kaşık çorba veriyorum onu da böyle gece ya da sabaha karşı çıkarıyor başına gelen var mı lütfen yazın çok çaresizim artık yarın yatışı yaoılıcak galiba ama gücümüzde kalmadı borca girerek gidiyoruz her seferinde bu defa ne yapıcaz bilmiyorum akıl verin bana ne olur.