İki gün oluyor spinal sezaryen ile doğum yaptım. Bugün farkettim ki acayip şişiyorum ayaklarım bileklerim fena ödem toplamış. Bol sıvı tüketiyorum sürekli ayaktayım ama geçmek bir yana dahada şişiyor. Nasıl geçecek bu aynı durumu yaşayan arkadaşlar çözüm yönteminiz neydi 🥲