Zelis06 Merhaba hanımlar ben 15 aralıkta regl oldum 20 eylülde doğum yapmıştım. Adetim gecikti mi yoksa böyle düzensiz mi oluyor doğumdan sonra bu arada sezersen olmuştum.
almilabuss Zelis06 kuzum bebeğim 13 aylık 2-3 ayda bir oluyorum 🤣 doktora gittim prolaktin hormonum çok yüksekmiş emzirmeyi bırakınca düzelir dedi
azrasmommm Zelis06 ben de ekimde doğum yaptım. 23 gün sonra kanamam bitti. Sonra 43.gün tekrar kanamam oldu 2 3 gün az az ama regl miydi bilmiyorum. Bidaha da olmadı normal diye biliyorum emzirdiğimiz için 2 sene bile olmayan var
Zelis06 Ama almilabuss ben fazla emzirmiyorym ama gene de etkiler mi prolaktin 🫣 bir de spiral taktırmak istiyorum regl olunca takıyorlarmış nasıl olacak 🤔
Edakaranlk Kızlar bende 20 Eylül’de doğum yaptım sadece bı kere adet oldum günüm de baya geçti böyle olanlar var mi 7 gün oldu bugün olmadım hayla